čtvrtek 19. listopadu 2015

EOS Honeysuckle Honeydew & Coconut milk

O eosech jsem psala již zde, takže co to eos je (pokud nevíte) tak mrkněte na článek.

Honeycukle Honeydew
Zelený EOS. Tahle vůně je jako cukrový meloun. Voní opravdu sladce a hezky. Velmi dobře se nanáší na rty a taky dobře chutná :-D Jelikož mám meloun velmi ráda, věděla jsem, že si časem pořídím i tenhle EOS. (seženete v DMku)

Coconut Milk
Tenhle EOS už neseženete třeba v DM, ale spíše na internetu. Velmi se mi líbilo balení, je dvoubarevné pruhované (taková lososová). Jsem milovnice kokosu, takže když vidím něco s kokosem, většinou neváhám, proto jsem se na tenhle EOS moc těšila, ale popravdě, zase tak nadšená nejsem. Ano, kokos cítím (vím že to je kokosové mléko nejen kokos), ale čekala jsem něco malinko jiného. Ani mi nepřijde, že by byl na rty tak dobrý jako zelený melounový EOS. Takže z tohoto jsem trošku zklamaná, ale jinak je fajn.(Koupila jsem na europarfemy.cz)

Zatím jsem vyzkoušela 3 eosy. Granátové jablko&malina, cukrový meloun, kokosové mléko a mým favoritem je zatím zelený melounový EOS. A co vy? :-)

2 komentáře:

  1. Ja mam ten kokosovy a este blueberry acai a oba zboznujem :)

    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair a vela ineho, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blueberry acai bych chtela vyzkoušet :-) kamarádka ho ma a vonel mi, bohužel od toho kokosového jsem čekala neco jiného.

      Vymazat

Děkuji za komentáře, moc si jich vážím :-)