pondělí 18. ledna 2016

Jak jsem si koupila boty Jeffrey Campbell

Myslím, že boty značky Jeffery Campbell jsou typické samy o sobě. Dalo by se říct extravagantní. Masivní provedení.
Tyhle boty mě vždycky fascinovaly. Platforma, silný podpatek. Řekla jsem si jednoho dne budou moje. I když musím uznat, že to trvalo pár let, než jsem se odhodlala na tak vysoké podpatky a platformu, jelikož sama o sobě měřím 177cm.
Také mě děsilo, že na nich nebudu umět chodit, ale poslední dobou přicházím na to, že nic není tak jak vypadá. Boty tohoto stylu, které mají platformu a silný podpatek v reálu nejsou nijak těžké nosit. Prakticky nohu uvnitř nemáte v tak velkém sklonu, jak to vypadá.


Jaké jsem si vybrala?
Miluju černou, černá pro mě byla jasná volba hned od začátku. A jelikož mám ráda extravaganci a jsem rockově založený člověk, tak ty s ostny se mi líbily ihned.
Tenhle model se jmenuje : spike.
Asi poprvé jsem v životě investovala do bot tolik, trochu jsem počítala jak dlouho jsem na ně musela vydělat, ale ta radost z nich je vážně obrovská.
Občas se mě lidi ptají: Není to moc extravagantní?

Víte co? Ano, asi je, ale já se ráda odliším :)

Jak se líbí boty od Jeffryho Campbella vám? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře, moc si jich vážím :-)