čtvrtek 16. června 2016

Tvářenka Bourjois (34 Rose d'Or)

Tvářenku od Bourjois mám v hledáčku již dlouho. Nyní už jsem jí konečně přidala do své kosmetické taštičky. Tvářenek je na výběr opravdu spousty. Najdete jak růžové, hnědé, meruňkové tak i zlatavé odstíny.
Vybrat si odstín pro mě nebylo úplně jednoduché. Je jich spousty a spousty se mi jich líbilo. Nejraději mám růžové odstíny, ale jelikož se blíží léto, přemýšlela jsem i o odstínu do bronzova.
Proto nakonec moje ruka sáhla po odstínu 34 Rose d 'Or. Je to růžový odstín se zlatavým odleskem, což se mi zdá pro mě na léto ideální.
Balení tvářenky mi přijde super praktické. Je malinká - což může někdo vidět jako nevýhodu, ale ona opravdu neubývá. Zavírání je na magnet a když tvářenku otevřete uvidíte malé zrcátko a také štěteček. Štěteček je malinký a někomu může přijít drsný, ale mě přijde fajn. Také používám velký štětec, ale ne vždy se člověku chce tahat tuna štětců, takže tohle mi přijde fajn.

Co ještě zmíním je parfemace. Ta tvářenka prostě dost voní. Neumím přesně popsat jak, nedá se to moc k ničemu přirovnat, ale je to takový francouzský ''čuch''. Mě osobně to nevadí, naopak mi to je celkem příjemné.

Tvářenky od Bourjois mohu jedině doporučit. Určitě toto není má poslední. A kde ji sehnat? Možnost je na internetu a v kamenných prodejnách jsem je nalezla ve Fann parfumerii, odkud ji mám i já. Cena bude do 350Kč. Moje stála v akci 230Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře, moc si jich vážím :-)