pátek 17. června 2016

Essence All about chocolates oční stíny

Tahle paletka obsahuje 6 očních stínů, jak už název napovídá v čokoládových odstínech. Moje nejoblíbenější stíny jsou Naked od Urban Decay, takže i tahle paletka od Essence se mi odstíny moc líbí. Paletka je skladná, takže se vejde do každé kosmetické taštičky.
Pigmentace stínů je taky skvělá. Upřímně jsem to ani moc nečekala, ale opravdu je. Stíny se k sobě vzájemně hodí. Některé jsou matné a některé jsou více lesklé do třpytiva.

Nude a hnědé líčení je moje nejoblíbenější. Přijde mi skvělé na denní nošení a na večer stačí přidat trošku tmavšího odstínu a třeba udělat kouřovky. Essence paletka je opravdu super, takže vám jí mohu jedině doporučit. Jaká je její cena nevím (okolo 100?), měla jsem ji jako dárek k časopisu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře, moc si jich vážím :-)