úterý 7. února 2017

Justin Bieber Collector's edition parfém - recenze

Možná byste řekli, že tenhle parfém bude pouze pro fanynky Justina Biebera, ale opak je pravdou. Tahle vůně je opravdu úchvatná. Pokud máte rádi sladké a trochu sexy vůně, bude tahle ta pravá!
Tahle vůně je vhodná jak na celodenní nošení, tak i na večer jelikož rozhodně zaujme.

Možná byste si řekli, že výdrž bude mizerná. U mne je výdrž vůně velmi důležitá. Tahle vůně vydrží opravdu dlouho (celý den, ačkoli je fajn se aspoň jednou znova navonět).

Vůně je sladká, teplá, ale ne žádný bolehlav, takže v menší míře bych se nebála parfém použít i v létě.

Krabička: Krabička mi přijde celkem jednoduchá, geometrické tvary a zlatý ''sprej'' mi přijde jako dobrý nápad. Fialovou mám moc ráda, takže super. Krabička na mne působí mladistvým dojmem.

Flakonek: Ten se mi velmi líbí. Kombinace bílá/zlatá působí celkem luxusně. Velmi se mi líbí efekt stékající barvy. Deska se dá odepnout a můžete jí mít jako přívěsek, což podle mne ocení hlavně JB fanynky. Jediné co se mi moc nelíbí je plastový uzávěr, trošku mi kazí celý luxusní dojem.

Vůně/výdrž: Jak jsem řekla, krásná sladká, docela sexy vůně pro mladé, ale klidně bych se nebála použít ji cca tak do 40 let. Výdrž je opravdu velká! Mne opravdu okouzlila. Pokud máte rádi sladké vůně, nešlápnete vedle.


Krabička

Bílý flakónek z matného skla, plastové víčko, zlatý nápis a přívesek

Přívěsek

You're all that matters to me - JB



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře, moc si jich vážím :-)